Bestelling en levering

Heb je een gewenst artikel gevonden? Geweldig!

Selecteer nu de gewenste kleur en/of maat en klik op 'toevoegen aan winkelwagen'. Je kunt rustig verder winkelen; je keert eenvoudig terug naar je winkelwagen door te klikken op het 'winkelmand icoontje' rechtsboven. Houd er rekening mee dat het plaatsen van artikelen in je winkelwagen geen reservering inhoudt.

Ben je klaar om je bestelling af te ronden? Klik op het 'winkelmand icoontje' rechtsboven om naar je items te gaan. Hier kun je de aantallen eventueel aanpassen en vervolgens klikken op 'Doorgaan naar afrekenen'. Op de afrekenpagina vul je gemakkelijk al je gegevens in.

Let op: Na het afronden van je bestelling is wijzigen niet meer mogelijk. We verwerken je bestelling direct voor een zo spoedig mogelijke levering. Heb je een vergissing gemaakt? Neem dan direct contact op met onze klantenservice via info@emmaboetiek.nl.

Verzendkosten bij Emma Boetiek? Bij Emma Boetiek nemen wij de verzendkosten voor onze rekening, dus je betaalt geen verzendkosten.*

Voor het retourneren van artikelen dien je zelf de verzendkosten te betalen.

Volgen van je bezorging bij Emma Boetiek Ja zeker! We versturen al je items met Track & Trace. Via de bestelstatuspagina ontvang je een link per e-mail zodra je bestelling is verzonden. Houd er rekening mee dat het even kan duren voordat de Track & Trace status beschikbaar is.

Levertijden bij Emma Boetiek Bij Emma Boetiek streven we naar een snelle en veilige levering van onze producten. Plaats je op werkdagen vóór 23:00 uur een bestelling, dan proberen we deze nog dezelfde dag te verwerken. Veel van onze artikelen worden rechtstreeks verzonden vanuit onze leveranciers, wat resulteert in een gemiddelde levertijd van 5 tot 10 werkdagen.

Niet thuis bij bezorging: wat nu? Kan je pakket niet worden afgeleverd? Het wordt 7 dagen lang voor je bewaard in het distributiecentrum van de koeriersdienst. Je ontvangt een melding van de chauffeur met informatie over de afhaallocatie. Neem bij vragen contact op met het vervoersbedrijf of met ons via info@emmaboetiek.nl.

Onjuist adres Zorg ervoor dat het opgegeven verzendadres correct is. Hoewel we ons best doen om het proces te versnellen, is het corrigeren van een verkeerd adres niet altijd mogelijk. Vermoed je een fout? Neem dan direct contact met ons op.

Verloren of gestolen pakket Wij zijn niet aansprakelijk voor verloren of gestolen pakketten. Meld het binnen 14 dagen na de aangegeven leverdatum als je pakket volgens Track & Trace is afgeleverd, maar je het niet hebt ontvangen. De koeriersdienst start dan een onderzoek en we houden je op de hoogte.

Vragen over je bestelling bij Emma Boetiek Heb je vragen over je bestelling? Raadpleeg eerst onze veelgestelde vragen pagina. Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag verder.

4o mini